darkfallen.blogg.se

2013-10-09
01:32:00

Tänkte försöka
M. Tänkte försöka ta upp bloggandet, för det kan hjälpa mig lite i mitt mående. Jag skriver redan på datorn, och i block. Det får mig känna mig lite tommare. Tommare på känslor och tommare på Röster. min resa i vintras är för länge sedan förbi. och den god verkan den hade på mig totalt bortblåst. Istället kämpar jag i total mörker, och försöker hålla huvudet över ytan. De är inte lätt, det är inte kul. och jag har så mycket vatten i lungorna och förr eller senare kommer jag drunkna i det. Humöret svänger likt blåsten, och ingen förstår varför jag är arg. Inte ens jag själv. Rädslan för oljud är enorm rädslan för det jag inte kan kontrollera är enorm och jag gråter med kudden för öronen. Livet har tagit en ordentlig vändning till det sämre, men att försöka kontrollera sjukdomar i flera år, tar stopp tillslut det vet alla. Mitt mående blir sämre och det är ytterst få som kan relatera till det jag upplever, och ytterst få i min omgivning som kan förstå, även om dom förstår vill inte alla acceptera de. Livet är en ända stor besvikelse för en del, jag vill så mycket men det hjälper inte alltid. jag önskar jag kunde men det kan jag inte alltid...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: