darkfallen.blogg.se

2013-10-18
11:12:55

jojo
Pendlar så otroligt i mitt humör, arg och ledsen har övertaget. Lätt irriterad och ryter ifrån väldigt snabbt. Jag är så less så trött på livets alla motgångar jag försöker ändå kämpa men det hjälper mig inte, försöker ha en struktur de hjälper inte. Allt blr koas jag är koas. Min kropp vvärker och väger som bly som järn mitt huvud gör ont och jag är så trött så trött. Jag önskar jag fick sova och ingen kunde störa mig mer . Bara jag inga måsten inga krav Inga andra bara jag. Jag har alltid vart en person som förstör andra människor jag vill inte men gör de ändå. Jag är så less så less jag borde vara ssjälv jag bborde inte dra ner andra för jag är sjuk. Är så trött på att försöka komma ihåg saker åt andra. Jag hatar att tjata men tjata blir mitt andra namn när man bor ihop med nnågon annan än sig själv och sina demoner . Hejja livet

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: